piątek, 18 listopada 2016

Wianki i Krasnoludek Skrzypek

 Jeszcze w tamtym tygodniu, powstały moje pierwsze w życiu wianki. Przekopałam internet szukając inspiracji na te piękne ozdoby i oto co wyszło:-).

                                                                  Wianek srebrny

                                                                        Wianek złoty

                                 Mojej siostrze tak się spodobał, że musiałam zrobić następny.

                                                                    Wianek srebrny
Muszę przyznać, że jest to fantastycznie relaksujące zajęcie, polecam wszystkim, którzy zaczynają swoją przygodę z rękodziełem i nie tylko.Wianki robi się bardzo szybko. Jedynym problemem jest niemały koszt jego wykonania.Chociaż dla zmniejszenia kosztów zawsze można wykorzystać szyszki, kasztany,żołędzie itd.
A efekt końcowy czasami może nas samych zadziwić.
 Ponieważ jestem już chyba uzależniona od moich "kawowych robótek", całkiem przypadkiem powstał jeszcze Krasnoludek Skrzypek (jeden z moich faworytów z rodziny Krasnoludów).







                                                                        Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz