niedziela, 28 lutego 2016

Lalka Matylda i jej suczka Tosia

   Każdy ma jakiegoś bzika, każdy jakieś hobby ma.....ja od kiedy stałam się "dorosła" , trochę śmiesznie to brzmi ale taka jest prawda, pokochałam lalki. Moją całkiem sporą kolekcję               stanowią lalki z porcelanowymi buziami. Każda z nich ma swoje imię, które sama wymyślam w zależności od tego kogo mi przypominają lub z jaką historią się wiążą.
Oto kilka z nich:


Całkiem niedawno trafiłam na bloga dziewczyny, która wykonuje lalki na szydełku ......przecudne.


Kupiłam kilka ...bo nie potrafiłam się oprzeć, 2 z nich wykonane są na moje zamówienie.

I tak właśnie postanowiłam zrobić swoją pierwszą w życiu lalkę z papieru i kawy.

MATYLDA I JEJ SUCZKA TOSIA


                                               Matylda ma 50 cm wysokości. Tosia 12 cm.














I mam nadzieję, że nie jest to moja ostatnia lalka.

Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz