niedziela, 14 lutego 2016

Randka z Krasnalem i Drzewko Szczęścia

   Udało mi się :-)
 Pomimo tego, że ten tydzień miałam niesamowicie pracowity i bardzo zajęty wyczarowałam Walentynkowe Krasnale z kawy i Drzewko Szczęścia.



                        Krasnale siedzą na ławeczce wykonanej ze styropianu i maty stołowej.


                          Postacie jak zwykle zrobiłam z papieru i kawy, ubranka uszyłam.


                                            Najlepsza miłość to ta która budzi duszę, 
                                                            pcha Nas ku lepszemu, 
                                                          rozpala w sercach ogień 
                                                            a w duszy sieje spokój. 




Chcę pisać o Tobie 
Twoim imieniem wesprzeć skrzywiony płot 
zmarzłą czereśnię 
w Twoich ustach 
składać strofy wygięte 
o Twoich rzęsach kłamać że czarne 
chcę 
wplątać palce w Twoje włosy 
znaleźć wgłębienie na szyi 
gdzie stłumionym szeptem 
serce zaprzecza ustom 
chcę 
Twoje imię z gwiazdami zmieszać 
z krwią 
być w Tobie 
nie być z Tobą 
zniknąć 
jak kropla deszczu którą wchłonęła noc.


                                                                     Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz