środa, 6 stycznia 2016

WOŚP- Krasnal Jurek Owsiak

Witam!
Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić Krasnala Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Oto i On:  
                                                       trochę zarośnięty Jurek Owsiak :-)

 Przez kilka ostatnich dni czytałam wiele kontrowersyjnych artykułów na temat WOŚP, ile to Jurek Owsiak wpłacił na fundację, za ile kupił sprzętu, ile się obłowił i ile dał rodzinie. Naprawdę materiałów w internecie na ten temat jest mnóstwo i może rzeczywiście są one prawdziwe, nie wiem, nie wiem czy mam wierzyć, przecież  co roku wrzucałam do puszki z wiarą ,że POMAGAM i tak też zrobię w tym roku. Ponieważ najbardziej ze wszystkich artykułów, które przeczytałam najbardziej przekonało mnie takie oświadczenie , które można zobaczyć na FB profilu WOŚP. A brzmi ono tak:

                                                      OŚWIADCZENIE

Ja oraz moje dziecko/dzieci..........................................
zamieszkały..................................................................
Nr pesel......................................................................
Oświadczam,że w razie jakiegokolwiek wypadku, czy też choroby, nie życzę sobie udzielania pomocy sprzętem zakupionym przez WOŚP
                                                                   ............................................

Ja  bym tego nie podpisała a ponieważ wiem, że w żadnej fundacji 100 % datków nie trafia do potrzebujących, bo taka jest rzeczywistość. JESTEM NA TAK DLA WOŚP -BO ZNAM LUDZI KTÓRYM ONA POMOGŁA.




A kto jest bez winy..................niech pierwszy rzuci kamieniem

Do zobaczenia na 24 finale WOŚP.Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz