niedziela, 17 stycznia 2016

Pierniczki na Dzień Babci i Dziadka

 W drugim tygodniu stycznia napisałam do Pani, która zajmuje się zawodowo pieczeniem cudnych pierniczków na różne okazje, chciałam zamówić na dzień Babci ponieważ bardzo mi się spodobały.
Co prawda cena nie była zbyt niska, no ale ....................rękodzieło, pomyślałam a ja uwielbiam rzeczy wykonane ręcznie. Wiem ile pracy i serca w to trzeba włożyć. Okazało się, że Pani skończyła przyjmować zamówienia z końcem grudnia.
Więc ..........upiekłam sama.
Moje pierwsze starcie:

Troszkę średnio mi się spodobało więc zrobiłam następne:





Niestety ciągle nie byłam zachwycona .....i dalej wierzyłam ,że stać mnie na więcej.
Moje kolejne podejście:








Pokazałam kilku koleżankom i tak im się spodobały, że ......piszę do Was w przerwie - bo ciągle piekę:-)






Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz