piątek, 9 października 2015

Witam moich Gości!

Na początek zapraszam wszystkich na kawę
i pysznego sernika z czekoladą
chociaż obok mojej filiżanki stygnie Fervex :-(. Jakaś grypa mnie chyba dopada.Trochę inaczej wyobrażałam sobie dzisiejszy dzień bo jest dla mnie wyjątkowy.Dzisiaj oddałam na trzecią i już ostatnią witrynę Dolnośląskiego Ośrodka Turystycznego kolejnego Krasnala (w trampkach),jestem niesamowicie szczęśliwa z tego powodu, że moja praca została tak doceniona. A oto i on:
Bardzo dużo motywacji dało mi to zlecenie ,chociaż przede mną znów kolejne wyzwanie :-) teraz będę robiła psa dla Pani Kasi, właścicielki salonu fryzjerskiego dla psów "COCO" ,aż się boję.............bo nie wiem czy podołam oczekiwaniom. Trzymajcie kciuki.............może mi się uda:-) A tymczasem ponieważ moja choroba niestety się nasila dziękuję wszystkim za odwiedziny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz